Заходьте до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. Не вмикайте та не вимикайте комп’ютери без дозволу вчителя.
Перед початком роботи розмістіть зошит, ручку, підручник так, щоб вони не лежали на клавіатурі чи моніторі, не заважали роботі з комп’ютером. Під час роботи будьте максимально уважні.
Забороняється торкатися з’єднувальних проводів та проводів живлення. Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності у роботі комп’ютера. У випадку несправності покличте вчителя.
Якщо не виконувати правила техніки безпеки та поведінки, то робота за комп’ютером може принести шкоду нашому здоров’ю. Слідкуйте за чистотою робочого місця. Протирайте пил та прибирайте бруд тільки при вимкненому комп’ютері.
Працюйте за комп’ютером не більше 25 хвилин. Робіть перерви для відпочинку.
Вдома не працюйте за комп’ютером пізно ввечері.
Забороняється торкатися екрана та тильної сторони монітора.
Математика
Тема: Ділення з остачею. Складання і розв'язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв'язування задач.
1. Переглянь відео.
2. Запиши в робочому зошиті.
18 квітня
Класна робота
Задача 524
86-21=65(ц.) - після першого розподілу;
65-21=44(ц.) - після другого розподілу;
44-21=23(ц.) - після третього розподілу;
23-21=2(ц.) - після четвертого розподілу.
Відповідь: кожний отримав по 4 цукерки і залишилося ще 2 цукерки.
№ 525
45:4=11(ост.1)
100:25=4
78:8=9(ост.6)
301:100=3(ост.1)
Задача 526
23:5=4(ост.3)(к.) - посадить герані в один горщик;
32:6=5(ост.2)(к.) - посадить гіацинтів в один горщик;
1.У цьому відео на тебе чекають цікаві завдання на розвиток уваги 2. Згадай та повтори геометричні фігури за допомогою цього відео https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc 3. А ось в цій вправі потрібно з’єднати зображення овочів і фруктів з ознаками предметів, яким вони відповідають. 4. Пограй у гру “Послідовність дій” Чи знаєш ти яка послідовність приготування супу? А яєчні? Які дії треба зробити спочатку, а які потім?
Я досліджую світ Тема: Як працює наш організм? 1. Переглянь відео. 2. Виконай завдання в зошиті: с. 67 Домашнє завдання: 122-123 читати Математика Тема: Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією. Розв'язування задач. 1. Переглянь відео. 2. Запиши в робочому зошиті. 21 квітня Класна робота № 534 300=3сот. 500=5сот. 900=9сот. 913=9сот. 1дес. 3од. 319=3сот. 1дес. 9од. 505=5сот. 5 од. 601=6сот.1од. Найбільше число 913, а найменше 300 № 535 777, 17, 805, 493, 999 778, 18, 806, 494, 1000 № 536 33, 37, 39, 77, 73, 79, 99, 97, 93 № 537 527=500+20+7 604=600+4 216=200+10+6 71=70+1 Домашнє завдання: № 538 Перевір себе: № 538 300+30=330 300+3=303 200+50+8=258 200+50+2=252 700+80+2=782 400+40+4=444 Українська мова Тема: Будую різні види речень. Встановлення зв'язку слів у реченні. 1. Переглянь відео. 2. Запиши в робочому зошиті. 21 квітня Класна робота Домашнє завдання: с. 138, впр.11 Перевір себе: Літературне читання Тема: Зрозуміти й підт
Коментарі
Дописати коментар