01.04.2022р.


 
Я досліджую світ
Тема: Яке значення в житті людини мають тварини?

1. Переглянь відео.


2. Виконай завдання в зошиті: с. 60.
Підказка:
Позитивне значення тварин у житті людини
-використання тварин у деяких видах спорту;
-забезпечують людей продуктами харчування;
-тварини очищують водойми;
-допомагають боротися зі шкідниками;
-тварини постачають сировину для ліків;
Негативне значення тварин у житті людини
-отруйні тварини загрожують життю людей;
-є ризик заразитися від укусів кліщів;
-псують харчові продукти;
-псують одяг, папір, шкіру;
-шкодять і знищують рослини;

Домашнє завдання:с. 111-112 прочитати.

Математика
Тема: Ділення чисел виду 36:6. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв'язування рівнянь і задач.

1. Переглянь відео.


2. Запиши в робочому зошиті.

1 квітня
Класна робота
№ 410
14 : 7 · 3=2*3=6 
14 : 2 · 3=7*3=21
18 : 6 · 5=3*5=15 
18 : 3 · 5=6*5=30 
24 : 3 · 4=8*4=32 
24 : 8 · 4=3*4=12 
27 : 3 · 6=9*6=54
27 : 9 · 6=3*6=18
№ 411
(40+16):8=56:8=7
(36+24):6=60:6=10
(27+36):9=63:9=7
№ 412
14=10+4   10:2=5   4:2=2
16=10+6   10:2=5   6:2=3
18=10+8   10:2=5   8:2=4
15=9+6      9:3=3    6:3=2
18=12+6   12:3=4   6:3=2
21=12+9   12:3=4   9:3=3
24=15+9   15:3=5   9:3=3
№ 414
24:2=(20+4):2=20:2+4:2=10+2=12
84:4=(80+4):4=80:4+4:4=20+1=21
46:2=(40+6):2=40:2+6:2=20+3=23
69:3=(60+9):3=60:3+9:3=20+3=23
88:4=(80+8):4=80:4+8:4=20+2=22
64:2=(60+4):2=60:2+4:2=30+2=32
86:2=(80+6):2=80:2+6:2=40+3=43
39:3=(30+9):3=30:3+9:3=10+3=13
82:2=(80+2):2=80:2+2:2=40+1=41
96:3=(90+6):3=90:3+6:3=30+2=32
№ 415
2*х=44            с:4=12
х=44:2             с=12*4
х=22                с=48    
2*22=44          48:4=12
44=44              12=12

а+378=812
а=812-378
а=434      
434+378=812
812=812
Задача 416
І спосіб
(24+16):4=40:4=10(б.)
Відповідь: в мами вийшло 10 банок консервованої смородини.
ІІ спосіб
24:4+16:4=6+4=10(б.)
Відповідь: в мами вийшло 10 банок консервованої смородини.
Задача 417
12:2+6:2=6+3=9(я.)
Відповідь: знадобилося 9 ящиків.

Домашнє завдання: № 418, 419
Перевір себе:
№418
68:2=(60+8):2=30+4=34
69:3=(60+9):3=20+3=23
76:4=(40+36):4=10+9=19
55:5=(50+5):5=10+1=11
86:2+387=43+387=430
421-99:3=421-33=388
(563-481):2=82:2=41
28*3:2=84:2=42
Задача 419
(16+12):4=28:4=7(т.)
Відповідь: знадобилося 7 тарілок.

Українська мова
Тема: Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками.

1. Переглянь відео.


2. Запиши в робочому зошиті.

1 квітня
Класна робота
Вправа 1
З пагорба - на пагорбі,
до річки - через річку.
Вправа 3
дружить з Родзинкою;
прийшов до Ґаджика;
дізнався у Читалочки;
розповідав про Щебетунчика.
    Моя  подружка дружить з Родзинкою.
    Щебетунчик прийшов до Ґаджика.
Вправа 5
    До Харкова, в парку, для дітей, над містом, на колесі, з висоти, в захваті, від краси.

Домашнє завдання: с.124, впр.9
Перевір себе:
Вправа 9
    У Харкові є мала копія Ейфелевої вежі. Біля неї відчуваєш атмосферу Франції, Парижа. По гвинтових сходах вежі можна піднятися на оглядовий майданчик і помилуватися містом.

Фізична культура
1. Переглянь відео.
2. Трішки відпочинь і виконай руханку.



Мистецтво
Тема: На гостини до театру. Опера. Лібрето. Слухання: М.Лисенко "Коза-дереза".
1. Переглянь відео.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

18.01.2021р.

21.04.20222р.